Κατά την ιδίαν πεδινήν οδόν μίαν ώραν προβαίνοντες (απὸ το Βόλο), ερχόμεθα εις τα Λεχώνια. Αυτά κείνται επί μιας με χωράφια, αμπέλους, κήπους νεραντζίων, κίτρων και άλλων διαφόρων οπωρίμων δέντρων φυτευμένης πεδιάδος...

(Νεωτάτη της Θεσσαλίας Χωρογραφία-Ιωάννης Αναστασίου Λεονάρδος, 1836)

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ! Μπορείτε να αντιγράφετε κείμενα κ.ά. από το ιστολόγιο. Αυτό, ΔΕΝ αποκλείει αναφορά στην ΠΗΓΗ. - Φωτογραφίες άλλων να μην ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ - Ιδιωτικά αρχεία να ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Από την επίσκεψη των συγγενών Τοπάλη

Συνέχεια, από την επίσκεψη (ΕΔΩ) των συγγενών Τοπάλη. 
(εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ, χθες 5-10-2014)

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητέ χρήστη του Ιστολογίου,

    Ονομάζομαι Πέτρος Κοσμάς και η καταγωγή του πατέρα μου ήταν από το όμορφο χωριό σου. Η μητέρα του και γιαγιά ονομάζοταν Ελένη Κοσμά, η οποία δολοφονήθηκε και αυτή από Γερμανούς Ναζί σε συνεργασία με τους τοπικούς γερμανοτσολιάδες.
    Ψάχνω εδώ και χρόνια πληροφορίες/μαρτυρίες/υλικό από σχετικά με αυτό το γεγονός που στοιχειώνει μέχρι σήμερα την εμένα και την οικογένεια μου. Ευελπιστώ να βρω χρήσιμο υλικό (διαθέτω μόνο ένα τεκμήριο από εφημερίδα που κυκλοφόρησε της δεκαετιά του 80) προκειμένου να κάνω ένα αφιέρωμα ως ελάχιστο φόρο τιμής.
    Αν έχεις οποιαδήποτε πληροφορία που νομίζεις ότι μπορεί να χρησιμεύσει τον σκοπό μου θα σου ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων.

    Πέτρος Κοσμάς
    pkosmas1981@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή