Κατά την ιδίαν πεδινήν οδόν μίαν ώραν προβαίνοντες (απὸ το Βόλο), ερχόμεθα εις τα Λεχώνια. Αυτά κείνται επί μιας με χωράφια, αμπέλους, κήπους νεραντζίων, κίτρων και άλλων διαφόρων οπωρίμων δέντρων φυτευμένης πεδιάδος...

(Νεωτάτη της Θεσσαλίας Χωρογραφία-Ιωάννης Αναστασίου Λεονάρδος, 1836)

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ! Μπορείτε να αντιγράφετε κείμενα κ.ά. από το ιστολόγιο. Αυτό, ΔΕΝ αποκλείει αναφορά στην ΠΗΓΗ. - Φωτογραφίες άλλων να μην ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ - Ιδιωτικά αρχεία να ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Συνέχεια κατασκευής σιδηροδρόμου

Η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου -Άνω Λεχωνίων κατασκευάστηκε ως το 1895, οπότε και λειτούργησε. Η συνέχεια της κατασκευής ως τις Μηλιές αποφασίστηκε το 1900 και τον επόμενο χρόνο άρχισαν οι εργασίες.
 Παρακάτω δείτε δημοσιεύσεις της βολιώτικης εφημερίδας "Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ" του 1901, που αναφέρονται στην πρόοδο της δύσκολης αυτής εργολαβίας, στα προβλήματά της, αλλά και στην τοπική κοινωνία:
Για το σιδηρόδρομο του Πηλίου υπάρχουν άλλες αναρτήσεις (εδώ) και (εδώ)

Γέφυρα Κουφάλας- Άνω Λεχώνια
Σταθμός Γατζέας
Γατζέα
Γατζέα

Γέφυρα Χ(Κ)αλορέματος (ΔΗΚΙ)

Γέφυρα Χ(Κ)αλορέματος (ΔΗΚΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου