Κατά την ιδίαν πεδινήν οδόν μίαν ώραν προβαίνοντες (απὸ το Βόλο), ερχόμεθα εις τα Λεχώνια. Αυτά κείνται επί μιας με χωράφια, αμπέλους, κήπους νεραντζίων, κίτρων και άλλων διαφόρων οπωρίμων δέντρων φυτευμένης πεδιάδος...

(Νεωτάτη της Θεσσαλίας Χωρογραφία-Ιωάννης Αναστασίου Λεονάρδος, 1836)

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ! Μπορείτε να αντιγράφετε κείμενα κ.ά. από το ιστολόγιο. Αυτό, ΔΕΝ αποκλείει αναφορά στην ΠΗΓΗ. - Φωτογραφίες άλλων να μην ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ - Ιδιωτικά αρχεία να ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Παρασκευή, 13 Μαΐου 2011

Το τρένο και η τρίτοξη γέφυρα Κουφάλας

Μια από τις πολλές λιθόκτιστες γέφυρες του πηλιορείτικου τρένου κατασκευασμένη από ντόπιους τεχνίτες με την καθοδήγηση και το σχεδιασμό του μηχανικού Εβαρέστο ντε Κίρικο στην αρχή του 20ου αιώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου